Gå til hovedindhold

Vikingelandsbyens Venner

Indkaldelse til den 31. generalforsamling i Vikingelandsbyens Venner
Tirsdag den 4. marts 2025 kl. 19.00 i Vikingelandsbyens Multihus

              
Dagsorden ifølge vedtægterne:

1. Valg af dirigent.

2. Valg af referent.

3. Bestyrelsens beretning og regnskab for 2024.

4. Fastsættelse af kontingent.

5. Fælles snak om året der gik, og hvad foreningen skal udrette i året 2025.

6. Valg til bestyrelsen.
I ulige år skal vælges 2 medlemmer til bestyrelsen. På valg er:
1. Bestyrelsesmedlem Ron. Ron modtager genvalg.
2. Bestyrelsesmedlem Martin. Martin modtager genvalg.
Hvert år vælges 2 suppleanter til bestyrelsen, en revisor og en revisorsuppleant. På valg er:
1. Suppleant Randi. Randi modtager genvalg
2. Suppleant David. David er på ferie i øjeblikket
Revisor Pia. Pia modtager genvalg
Revisorsuppleant Bent. Bent modtager genvalg

7. Indkomne forslag.

8. Eventuelt.

Efter dagsordenens punkt 8. Eventuelt er der en kort pause, hvorefter Vikingelandsbyen orienterer jer om aktiviteter, projekter og planer for 2025.

Generalforsamlingen genoptages.

9. Oplæsning og godkendelse af referatet.
Forslag til punkt 7. Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 3 uger før generalforsamlingen, dvs. senest d. 10. februar 2024.


Bestyrelsen vil konstituere sig på det førstkommende bestyrelsesmøde d. 18. marts 2025.

Vi glæder os til generalforsamlingen og til en god og konstruktiv dialog med jer medlemmer om Venneforeningens aktiviteter og vores støtte til Vikingelandsbyen.

Med venlig hilsen,

Bestyrelsen
Vikingelandsbyens Venner